אצלי בבית ספר משמונה עד שמונה וחצי יש פעילות מגבשת כל בוקר
ואני מתכננת להבריז מזה אבל אחותי אמרה לי שקשה לה ללכת בשמונה כשאני הולכת בשמונה וחצי כי אין לה כוח ללכת היום(גם לי אין בגלל זה אני מבריזה) אני לא יודעת מה לעשות.. להבריז בכל זאת? זה עוד עשרים דקות במיטה