למה אנשים עדיין משתמשים וחושבים שצריך משפטי פתיחה לעזאזל?
פשוט אם אתם רוצים להתחיל עם מישהו לכו דברו איתו ותנסו לפתח שיחה ואל תגידו משפטי פתיחה מטומטמים שרק ירחיקו מהבן אדם. הכי קל זה ללכת לשאול שאלה, גם הכי פשוטה בעולם ומשם לזרום עם השיחה. מי עוד חושב ככה?