התחברות הרשמה

למה אנשים עדיין משתמשים וחושבים שצריך משפטי פתיחה לעזאזל?

פשוט אם אתם רוצים להתחיל עם מישהו לכו דברו איתו ותנסו לפתח שיחה ואל תגידו משפטי פתיחה מטומטמים שרק ירחיקו מהבן אדם. הכי קל זה ללכת לשאול שאלה, גם הכי פשוטה בעולם ומשם לזרום עם השיחה.
מי עוד חושב ככה?
11 בדצמבר 2018, 22:21
משפטמשפטי פתיחה    
תשובה אחת
חושבת כמוך, אבל יש הרבה גברים שהולכים לכל מיני סדנאות להתחלת נשים וזה מה שמלמדים אותם שם חחח
ב
בסוף הכל יהיה בסדר
באותו הנושא:
עדיין אנשים משתמשים במיוזיקלי??
עדיין קימים אנשים שמשתמשים במילה "קול"? (מגניב באנגלית)
למה אנשים משתמשים עדיין במילה מפגר/ת כדי לקלל?
למה אנשים חושבים שמי שמשתמש באתרים כמו סטיפס הוא חסר חיים?
אתם עדיין משתמשים בתנועה "דאב"?
למה אנשים עדיין מאמינים שאנחנו משתמשים רק בעשרה אחוזים מהמוח שלנו?
אנשים עדיין משתמשים בטינדר?
אתם עדיין משתמשים בפייסבוק?
אנשים עדיין משתמשים בטינדר?
אנשים אשכרה עדיין משתמשים במילה מתרומם? זה לא מילה שהשתמשו בה לפני איזה 40 שנה?
חושבים שאנשים שאתם מכירים משתמשים גם בסטיפס?