4 תשובות
כניראה שזה היה ממש מעצבן אותי
אבל בעיקרון תלוי כמה זמן אחריי הפרידה הם נהיו ביחד
אם נגיד כמה חודשים אז כן הייתי מתעצבנת אבל מקבלת את זה
לא הייתי מנתקת קשר כי זה ממש אגואיסט בעיניי ולא חושבת שיש לי את הזכות להגיד לה עם מי להיות..בטח היה קשה אבל בסופו של דבר מתרגלים
אם הוא פגע בי מאוד, אז הייתי נפגעת מזה נורא. אם היחסים בנינו הסתיימו טוב או שעבר המון זמן (שנה+) לא היה לי אכפת והייתי אפילו מפרגנת
נורא הייתי מנתקת קשר...
לא חוויה הכי נעימה במיוחד עם "החברה הכי טובה"