5 תשובות
אהבתי
שואל השאלה:
את תתמכי ברעיון?
שואל השאלה:
אני פותחת עצומה אינטרנטית והכותרת שלה היא עושים מעשה נגד מערכת החינוך
זה שם טוב לדעתך?
שואל השאלה:
ומה דעתך על התוכן שלו מה לשנות בו ומה להוסיף?
חלק לא קטן כול הזמן מתלוננים, ומביעים רגשות לא סימפתיים על מערכת החינוך.
חלק מכם לא קולטים את זה אבל יש כמעט 2 מיליון תלמידים. אם אתם בעניין של שינוי אנחנו לגמרי יכולים לבצע אותו! מערכת החינוך מהווה שלל קשיים, ולדעתי במקום לפתח את מה שאנחנו טובים בו הם מדכאים את זה, ויש לסיים לזה סוף. אולי זה נשמע מסובך לעשות את זה ולכן חלק מכם נרתעים אבל עם סיור מוחות אני מאמינה שבאמת נוכל לעשות את זה. אם לא בעוד עשור כבר תלמידי מדינת ישראל היו קרוב למה שהולך בקוריאה הדרומית.
אנחנו נעשה עצומה שבתוכה נכלול דרישות רלוונטיות ושפויות, ואם זה לא יצליח נעשה שביתה הם לא יצליחו להשתלט על מיליון ומשהו תלמידים.