9 תשובות
בעד כולם.
שמעתי, אני בעד קהילת הלהט"ב.
גם אני בעד הלהטב
אנונימי
בעד החרדים
אנונימית
בעד הלהטב
אני ביסקסואלית חח אבל עדיין בעד החרדים.
אנונימית
הלהטב
לא
בעד החרדים
אנונימית
באותו הנושא: