5 תשובות
שואל השאלה:
אבל הם בשטחים, אני לא בוכה על זה שהם נרצחים שם
אבל הם בשטחים, אני לא בוכה על זה שהם נרצחים שם
אנונימי
זכותם לגור שם.
צריך להאשים את מי שעושה את הפיגועים ולא את מי שניפגע.
צריך להאשים את מי שעושה את הפיגועים ולא את מי שניפגע.
אנונימית
כי זו המדינה שלהם, למה שלא יגורו שם?
אנונימית
שואל השאלה:
שיורים בהם ודורסים אותם בטרמפיאדה או שחוטפים אותם ורוצחים
כמו שקרה בעפרה ואלון שבות עם שלושת הנערים
שיורים בהם ודורסים אותם בטרמפיאדה או שחוטפים אותם ורוצחים
כמו שקרה בעפרה ואלון שבות עם שלושת הנערים
אנונימי
על איזה לקח מדובר?
באותו הנושא: