8 תשובות
אמאלה אני שונאת את המסטיק שבסוף. רק הסוכריה עצמה טעימה.
שואל השאלה:
ספייסי המקלף פרט הסבר ונמק
ספייסי המקלף פרט הסבר ונמק
אנונימית
שואל השאלה:
אין לכם טעם
אין לכם טעם
אנונימית
לא אכלתי סוכריה על מקל שנים
שואל השאלה:
אומייגאד שעה לקח לי והגעתי עכשיו למסטיק והוא מגעיל :(
אומייגאד שעה לקח לי והגעתי עכשיו למסטיק והוא מגעיל :(
אנונימית
שואל השאלה:
למהה הכי טעים
למהה הכי טעים
אנונימית
מכירה את שאת אוכלת סוכריה על מקל בעיניים עצומות ואז את פותחת את העיניים ומגלה שזאת לא סוכרייה על מקל?
וכן
וכן
אני מחכה שהוא לא יגיע
באותו הנושא: