8 תשובות
אמאלה אני שונאת את המסטיק שבסוף. רק הסוכריה עצמה טעימה.
שואל השאלה:
ספייסי המקלף פרט הסבר ונמק
אנונימית
שואל השאלה:
אין לכם טעם
אנונימית
לא אכלתי סוכריה על מקל שנים
שואל השאלה:
אומייגאד שעה לקח לי והגעתי עכשיו למסטיק והוא מגעיל :(
אנונימית
שואל השאלה:
למהה הכי טעים
אנונימית
מכירה את שאת אוכלת סוכריה על מקל בעיניים עצומות ואז את פותחת את העיניים ומגלה שזאת לא סוכרייה על מקל?

וכן
אני מחכה שהוא לא יגיע
xm1