5 תשובות
את גם יכולה אולי לבקר אותו גם כשהוא סוגר שבת, אם הוא ינסה לקבל אישור לפעמים.
שואל השאלה:
הוא לא סוגר שבת הוא יוצא בשבת
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו נפגשנו פעם אחת מאז כי הוא בטירונות קרבי... וממש באלי לשמח אותו רעיוו מצוייו
אנונימית
היי,
בתקופת אמא שלי היו שולחים מכתבים וזה מאוד נחמד וגם נשמר
תוכלי לשלוח לחבר שלך בצבא חבילות עם דברים שהוא אוהב
(פחיות משקה קל, עוגיות, עוגות) וכו' זה מאוד מחמם את הלב לקבל
חבילה בסוף יום מתיש תבררי את הד.צ.(דואר צבאי) שלו ותשלחי לו.
את מכירה אותו מה יכול לשמח אותו?
תחכי לו, זה קשה כן. תנסי להעסיק את עצמך.
באותו הנושא: