2 תשובות
מגיעים לגיל 16 , עושים טופס ירוק שזה בדיקת ראייה וכו', ניגשים לקבל חתימה של משרד הרישוי, אחרכך לומדים לתאוריה, עושים תאוריה, מתחילים שיעורי נהיגה, טסט פנימי, טסט ראשון , במידה ועוברים מקבלים רישיון זמני , אחרי תקופת ליווי של 6 חודשים מקבלים פלסטיק.
זה נשמע ממש ממש מעצבן וקאדר, אבל זה ממש לא.
זה קליל וזורם מאוד סבבה, אישית לקח לי שבוע מהרגע שהוצאתי טופס ירוק עד הרגע שהתחלתי שיעורי נהיגה, ועוד הייתי בצבא.
זה קליל וזורם מאוד סבבה, אישית לקח לי שבוע מהרגע שהוצאתי טופס ירוק עד הרגע שהתחלתי שיעורי נהיגה, ועוד הייתי בצבא.
באותו הנושא: