13 תשובות
איכ לא
לא.
פאקינג לאא
אין לי כוח ללימודים אבל לפחות אני אהיה עם חברות שלי, לא ראיתי אותן כול החופש וכבר התחלתי להתגעגע
לא
אני סיימתי בית ספר אז לא אכפת לי
לא מי אוהב ביהס אני בדיכאון מזה
כי משאמם ובבית ספר יש את הקראש שלי