8 תשובות
דניאל אחלה שם אבל חרוש ממש
xm1
אני אוהבת את השם דניאל
דניאל- דנדי
אוהבת את השם הזה לבן.
ושם חיבה דני
האקס שלי קוראים לו דניאל
והייתי קוראת לו דן דן
דניאל לבן זה מושלםם
שמות חיבה: דון, דוני (אלה שמות חיבה שנתתי לחברה שלי שקוראים לה דניאל)
אני דניאל חח
אבל זה מתאים גם לבנים
דני דנידין דנדוש dame daniel
אבל אני מעדיף שקוראים לי פשוט דניאל