8 תשובות
דניאל אחלה שם אבל חרוש ממש
אני אוהבת את השם דניאל
דניאל- דנדי
דניאל- דנדי
אוהבת את השם הזה לבן.
ושם חיבה דני
ושם חיבה דני
האקס שלי קוראים לו דניאל
והייתי קוראת לו דן דן
והייתי קוראת לו דן דן
דניאל לבן זה מושלםם
שמות חיבה: דון, דוני (אלה שמות חיבה שנתתי לחברה שלי שקוראים לה דניאל)
שמות חיבה: דון, דוני (אלה שמות חיבה שנתתי לחברה שלי שקוראים לה דניאל)
אני דניאל חח
אבל זה מתאים גם לבנים
אבל זה מתאים גם לבנים
דני דנידין דנדוש dame daniel
אבל אני מעדיף שקוראים לי פשוט דניאל
באותו הנושא: