2 תשובות
לא רק אימואים שומעים שירי דיכאון אז אולי כן ואולי לא
תלוי גם באיזה להקות אתה שומע
תלוי גם באיזה להקות אתה שומע
לא ממש ותלוי וחוץ מיזה זה עוד תקופה שתעבור וראיתי שאתה בן 13 וזה עוד תקופה של התבגרות גם אני עברתי את זה
באותו הנושא: