10 תשובות
לא משנה
גינס וחולצה
xm1
טוקסיטו
אנונימי
סריג וגינס
אין מבחנים פיזיים אז תלבשי מה שאת רוצה, אמרו לי אז בבית ספר לפני הצו ראשון שכדאי לבוא בלבוש פשוט ורגיל, כי המאבחנות הפסיכוטכניות מסתכלות גם על איך שאת נראית ומייצגת את עצמך.
שואל השאלה:
בגלל זה שאלתי מה ללבוש.. אצלי חולצה רגילה זה חולצה שחור לבן של אדידס וגינס קרעים ..
אנונימית
אני לבשתי טייץ שחור וסריג, אם זה עוזר לך. תבואי עם גינס חלק לפי דעתי, אם זה משנה לך, למרות שזה ממש מינורי
שואל השאלה:
מן הסתם שגינס וחולצה .. ולגבי ההלבשה תחתונה.. אמרו לי שגופיה ושורט זה גם תופס
אנונימית
כשאני הייתי בצו ראשון לא הסכימו גופיה, אז אם זה משנה לך שימי חזייה/גוזייה שיותר מכסה
שואל השאלה:
המפקדת של הלשכת גיוס אמרה לנו שאפשר גופיה ושורט
אנונימית