8 תשובות
כן.
כל כך נפרדת
נו ברור... אלא אם כן בא לך להמשיך לסבול ולקבל "מחמאות" משמחות את הלב !
שואל השאלה:
גם אם הוא חושב שאני לוחצת, יכל להגיד בדרך אחרת כמו בוגר
גם אם הוא חושב שאני לוחצת, יכל להגיד בדרך אחרת כמו בוגר
אנונימית
מסכימה^
את צודקת הוא לא היה ככה צריך להגיד אבל כנראה הצקת לו בלי לשים לב,תדברו על זה הוא כנראה היה עצבני זו לא סיבה להיפרד.
לא יודעת מה איתך
בחיים לא הייתי מסיימת את הקשר עם חבר שלי רק כי הוא קרא לי עלוקה
כנראה שאת לא באמת אוהבת אותו אם את מסוגלת להיפרד ממנו מדבר ככ שטותי.. את יכולה לדבר איתו על זה לא בהכרח להיפרד
בחיים לא הייתי מסיימת את הקשר עם חבר שלי רק כי הוא קרא לי עלוקה
כנראה שאת לא באמת אוהבת אותו אם את מסוגלת להיפרד ממנו מדבר ככ שטותי.. את יכולה לדבר איתו על זה לא בהכרח להיפרד
גם לי האקס אמר לי. נתתי לו חופש לא דיברתי איתו בקושי כמה ימים שיבין כמה חסר לו העליקות שלי
באותו הנושא: