5 תשובות
גם לי זה ככה לפעמים גם בשאלות קצרות
שואל השאלה:
מה עושים
מה עושים
אנונימית
שואל השאלה:
כן תמיד ככה והתכוונתי כשאני שואלת בסטיפס אבל שאלה יותר מפורטת...
כן תמיד ככה והתכוונתי כשאני שואלת בסטיפס אבל שאלה יותר מפורטת...
אנונימית
יכול להיות איזשהי תקלה או באג . זה תמיד ככה אצלך ?
מי זה-"זה"? ו"הוא"?
באותו הנושא: