3 תשובות
צודקת אני מצטערת וגם תיקנתי
(פשוט החברים שלי רוסים והם הסבירו לי על זה)
כריסמס זה חג המולד (שמות שונים)
המטרה שלהם שונה (נובי גוד זה לחגוג את השנה החדשה וכריסמס זה לחגוג את הולדת ישו)
כריסמס אמריקאים חוגגים ונובי גוד רוסים ואוקראינים חוגגים
כריסמס זה של אמריקאים
ונןבי גוד של רוסים
אנונימית