6 תשובות
כן זה אחלה
שואל השאלה:
סבבה תודהה
סבבה תודהה
אנונימית
ל20 אלף עוקבים זה לט טוב.. אין לך פעילים
זה סביר
אנונימית
זה ממש טוב
בלי שום קשר זה המון לייקים
באותו הנושא: