7 תשובות
שואל השאלה:
היא אומרת שכל עוד אני חיה איתה אז אני חיה בתנאים שלה..
אני ממש זקוקה לגיינר הזה.. אני מרגישה שזה עובד לי ממש אבל היא חייבת להרוס את זה:/
היא אומרת שכל עוד אני חיה איתה אז אני חיה בתנאים שלה..
אני ממש זקוקה לגיינר הזה.. אני מרגישה שזה עובד לי ממש אבל היא חייבת להרוס את זה:/
אנונימית
תשתי כשהיא לא בבית אז.
למה מה הבעיה לעלות במשקל בדרך הזאת?
ולפי החוק אסור לה לגעת בחפצים שלך, את כבר לא באחריותה
ולפי החוק אסור לה לגעת בחפצים שלך, את כבר לא באחריותה
את יכולה לעלות במשקל מאוכל.
ולא רק מגיינרים.
פשוט תמצאי את האיזון הקלורי שלך.
ולא רק מגיינרים.
פשוט תמצאי את האיזון הקלורי שלך.
תגידי לה שאת כבר לא בגיל שהיא יכולה להגיד לך מה לעשות.
ואם זה עוזר לך מה הבעיה? אם זה כל כך מפריע לה שתמצא פתרון אחר שיעזור לך לעלות במשקל.
ואם זה עוזר לך מה הבעיה? אם זה כל כך מפריע לה שתמצא פתרון אחר שיעזור לך לעלות במשקל.
מה זה גיינר?
אנונימית
אבל מה הבעיה בזה? זה לא סמים או סטרואידים..
באותו הנושא: