7 תשובות
כדאי לך לעשות עם שעווה, צומח אחרי שבועיים-חודש.
אם בסכין, תוך בערך שבוע יתחיל לצמוח לך. אם בשעווה- תוך בערך חודש יתחיל לצמוח לך.
כן, מומלץ שעווה
הכי עדיף זה שעווה זה משאיר אותך ללא שיער לתקופה יותר ארוכה ויותר בריא לעור
יומיים ועשית טעות כי עכשיו יגדל לך קוצים וכל מי שיגע בך יעקץ ולא יהיה לו נעים ליהיות איתך...
שבועים? לא יודעת בחיים לא גילחתי ידים
אל תגלחי, תעשי עם שעווה
באותו הנושא: