7 תשובות
כן, כי זה נותן הרגשה שאם שלהן יפה ולך לא החמיאו אז שלך לא יפה, אבל תתעלמי...
שואל השאלה:
זה מעליב כי הן מחמיאות כל הזמן לאחרות ולי לא אני גם הכי חסרת ביטחון כשנוגע לשיער שלי
אנונימית
תקשיבי, אל תחפשי מחמאות...
בדרך כלל זה בקטע של עקיצה, או שהשיער שלהן נראה פחות טוב בדרך כלל...
גם בנות נמנעות להחמיא לבנות שהן מרגישות שטובות יותר מהן.
מחמאות זה לא מה שעושה אותך ליפה, אלא את ואיך שאת מרגישה לגבי עצמך!
בואי אחמיא לך... יש לך שיער יפה מאוד
אולי שלך נראה פשוט טוב כל הזמן וכשלאחרות השיער יום אחד נראה ממש טוב הן מחמיאות על זה, יש לי חברות שהשיער שלהן פשוט תמיד יפה אני לא אומרת להן כל יום שהשיער שלהן יפה חחח..
כמו שאמרו מעליי את לא צריכה לחפש מחמאות. תנסי לשנות משהו בשיער או להחמיא להן אולי הן יחזירו לך אבל גם אם לא זה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
היה לי שיער יחסית ארוך והסתפרתי קצר והן לא אמרו שזה יפה בכלל
אנונימית
זה לא ביג דיל. את רואה טוב מאוד אם השיער שלך יפה או לא. לא צריך לייחס משמעות לכל מילה שנאמרת.
אפשרי שאת באופן כללי יותר יפה מהן....
ואז מה אכפת לך?
באותו הנושא: