7 תשובות
דברי איתו על זה שאת רוצה ליהיות גם אם חברות שלך
שואל השאלה:
לאנונימי אני באמת אוהבת אותו אני לא אפרד ממנו בגלל זה... פשוט קשה לי שאנחנו כל הזמן כל הזמן ביחד לפעמים אני פשוט סתם רוצה לשבת ולדבר עם כולם ולא נעים לי להגיד לו
לאנונימי אני באמת אוהבת אותו אני לא אפרד ממנו בגלל זה... פשוט קשה לי שאנחנו כל הזמן כל הזמן ביחד לפעמים אני פשוט סתם רוצה לשבת ולדבר עם כולם ולא נעים לי להגיד לו
אנונימית
תנסי להגיד לעצמך קצת שצריך ספייס ולהיות גם עם חברים ולא רק עם בן אדם אחד
להיפרד
תנסו לדבר על זה ונראה מה אומרו לך
עם את מרגישה רע אז זה לא מתאים ותפרדו
או שתנסי לדבר איתו על זה דיבור פותר הכל
באותו הנושא: