9 תשובות
מגעיל
זה די חסר משמעות
100 שח בכמה חודשים זה קצת יחסית, לא שווה לגנוב מההורים בשביל זה.
תפסיקי עם זה עשיתי את זה פעם והפסקתי באמת שכדאי לך להפסיק לא יכולתי להמשיך עם זה והפסקתי והתוודתי זה עשה לי לי טוב בלב.. וכמו שכתבו פה לי היה מצפון והפסקתי
אנונימית
שואל השאלה:
למה מגעיל? זה לא שהם שמים לב לזה וזה מפריע להם במשהו...
אנונימית
אני לא חושבת שהם יגידו לך לא אם תבקשי מהם
איי זה ממש לא יפה ומגעיל.
אולי במקום תבקשי שהם יתחילו לתת לך דמי כיס, או שתמצאי עבודה
מגעיל.
אני בטוחה שהם יביאו לך כסף אם תצטרכי.
ובטח שיביאו לך כמה שקלים ביום, אפילו אם זה בתנאי שתשטפי כלים או משהו בסגנון.
חבל שזה לא וודאי אצלך שזה לא בסדר.
זה לא מגעיל. זה פשוט לא יפה... ממליצה לך להפסיק. וזה יעבור ...
סתם מיותר ולא תורם לכלום
תדברי איתם ותגידי שאת מנסה לחסוך ותנסו לקבוע כל כמה זמן אם בכלל סכום מסויים של כסף שתשימי או ישימו בשבילך בצד