תשובה אחת
אני מתאמנת בחדר כושר אבל כשאין לי זמן אני מתאמנת בבית וכן זה תלוי במה המטרות שלך, להתעצב ואירובי את יכולה גם בלי חדר כושר אבל כשזה מגיע למשקלים כבדים האופציה הטובה היא חדר כושר. להתחטב את יכולה גם בבית עם תזונה נכונה תררגילי כוח ואירובי