התחברות
הרשמה
זה הגיוני שיש הופעה של חן מזרחי בסינמה רק בעשר שקל ?? -
קישור מצורף
8 בדצמבר 2018, 13:52
הופעות
כרטיסים
סינמה סיטי
הופעה
סינימה סיטי
תשובה אחת
בסינמה הוא לא מופיע וכרטיס עולה 80 שקל בערך בהופעה שלו
I
Itay323501
באותו הנושא:
הגיוני שמי שממש אוהב מזרחית אבל חושב שיש לזוהר ארגוב קול מכוער?
הגיוני שהייתה מישהי ממש חמודה שהתחילה איתי אבל ירד לי ממנה ישר בגלל שהיא שומעת מזרחית?
זה הגיוני שלא הייתי יוצאת עם מזרחי כי אני רוצה שלילד\ה שלי יהיה עיניים כחולות כדי שיקחו אותו\ה לדגמן? אל תשפטו
חברה שלי מזרחית אבל היא לא אוהבת מזרחים ולא תתחתן עם כזה - הגיוני?
אני ממש מתעב מזרחית ערסים ופרחות. הם פשוט מגעילים אותי ונמאס לי מהם בא לי לירוק על כולם זה הגיוני לשנוא ככה?
נכון הגיוני שמזרחיים ידלקו על לטיניות?? ולטיניות מונצואלה וקולומביה ידלקו על מרוקאים /תימנים
איך יכול להיות שיש בסינמה סיטי הופעה של חן מזרחי ב10 שח בלבד?
הגיוני שאני לא סובלת מזרחית, אבל את השיר הזה אהבתי?
הגיוני שאני ממש לא סובלת מזרחית אבל יש שיר אחד שאני אוהבת?
האם לדעתכם יש להמשיך לחזק את היחסים עם סין ועוד מדינות מזרח אסיה?
הגיוני ללכת להופעה בפארק הירקון ואחר כך לא לזכור כלום ממה שהיה?