8 תשובות
נאחס
לא נראה לי שיש לי כזה
מזל טבצ'ניק
המזל של אלה שאני שונאת
אין לי
עקרב הם אנשים רעים ושחקנים טובים.
^^אני מזל בתולה. יוהו
דגים ומזניים