4 תשובות
תמיד יש פעם ראשונה ...
אני בטוחה שהכול יזרום טוב את פשוט צריכה להיות את
תהנו:)
תזכור שאתה תמיד יכול לחזור אם אתה לא מרגיש בנוח אבל אל תחשוב על זה פשוט תזרום
שואל השאלה:
אימבר כתבתי שאני בן
אנונימי
אתה לא תביך את עצמך, פשוט לך, יהיה כיף מבטיחה!
הלוואי עליי, חבר שלי לא נותן לי:/