4 תשובות
תמיד יש פעם ראשונה ...
אני בטוחה שהכול יזרום טוב את פשוט צריכה להיות את
אני בטוחה שהכול יזרום טוב את פשוט צריכה להיות את
תהנו:)
תזכור שאתה תמיד יכול לחזור אם אתה לא מרגיש בנוח אבל אל תחשוב על זה פשוט תזרום
תזכור שאתה תמיד יכול לחזור אם אתה לא מרגיש בנוח אבל אל תחשוב על זה פשוט תזרום
שואל השאלה:
אימבר כתבתי שאני בן
אימבר כתבתי שאני בן
אנונימי
אתה לא תביך את עצמך, פשוט לך, יהיה כיף מבטיחה!
הלוואי עליי, חבר שלי לא נותן לי:/
הלוואי עליי, חבר שלי לא נותן לי:/
באותו הנושא: