10 תשובות
חצי שעה ברכבת
שואל השאלה:
זה לא 50דקות ?
זה לא 50דקות ?
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לפנות אלייך תראיי משתמש ותננתקי
אני רוצה לפנות אלייך תראיי משתמש ותננתקי
אנונימית
שואל השאלה:
הי לא מצליחה
הי לא מצליחה
אנונימית
שואל השאלה:
היי
היי
אנונימית
שואל השאלה:
היי מה קורה תצאי את עדיף
היי מה קורה תצאי את עדיף
אנונימית
שואל השאלה:
תעשי מהר ותתנתקי לא מבינה מה ביג דיל אם יכולתי רק
תעשי מהר ותתנתקי לא מבינה מה ביג דיל אם יכולתי רק
אנונימית
שואל השאלה:
צ
צ
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אולי מתישהו סבבה הבנו אותך
לא נורא ביי
חחח אולי מתישהו סבבה הבנו אותך
לא נורא ביי
אנונימית
גם אני מפרדס חנה!
באותו הנושא: