6 תשובות
אה אז יכול להיות שאני אלך.
הייתי כבר והייתי בוייאיפי , מופע ממש ממש חוויתי ושווה כל שקל מהסכום הנדרש , ההופעה {פופאפ} הוא נורא יפה , כל הזמרים וכל המופע בכלל היה נורא מרשים
שואל השאלה:
אני גם הולכת לוי איי פי מחר ואני בהתרגשות שיא החוואי אמן אני אזכה לראות את עומר מקרוב.. בכוונה לקחתי גם שורה שניה חחח
אנונימית
שואל השאלה:
יש עדיין כרטיסים.. באתר הרשמי *2207
אנונימית
לא אני
ErO
אני רוצה אבל לא הספקתי לקנות כרטיסים.