6 תשובות
אה אז יכול להיות שאני אלך.
הייתי כבר והייתי בוייאיפי , מופע ממש ממש חוויתי ושווה כל שקל מהסכום הנדרש , ההופעה {פופאפ} הוא נורא יפה , כל הזמרים וכל המופע בכלל היה נורא מרשים
שואל השאלה:
אני גם הולכת לוי איי פי מחר ואני בהתרגשות שיא החוואי אמן אני אזכה לראות את עומר מקרוב.. בכוונה לקחתי גם שורה שניה חחח
אני גם הולכת לוי איי פי מחר ואני בהתרגשות שיא החוואי אמן אני אזכה לראות את עומר מקרוב.. בכוונה לקחתי גם שורה שניה חחח
אנונימית
שואל השאלה:
יש עדיין כרטיסים.. באתר הרשמי *2207
יש עדיין כרטיסים.. באתר הרשמי *2207
אנונימית
לא אני
אני רוצה אבל לא הספקתי לקנות כרטיסים.
באותו הנושא: