11 תשובות
אין סיכוי
פחח לא זה הרשת הכי מצליחה היום לא הייתי קונה את זה בחיים
סוף סוף
ממש ממש לא
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
xm1
ממש ממש לא, מי אמר לך את זה??
יש כאלו אנשים שאינסטגרם זה החיים שלהם, (לא אומרת מניסיון-אבל מכירה כאלה) ברצינות, אנשים לא יהיו מסוגלים לחשוב לסגור אז זה אפילו, ועוד שזה פועל ככ הרבה שנים...
וואו אם זה יקרה...סוףסוף אנשים אולי יתחילו לדבר פנים מול פנים ולא יהיו עסוקים בכמה אנשים ראו להם את הסטורי
לא
ErO