8 תשובות
אני מורידה שיער באזור הפנים... יש את האזור הזה ליד האוזניים ולמטה... אזור הכי מעצבן בעולם! אבל אני לא עושה עם לייזר. אני משתמשת במכשיר me (של חברת סינרון) שבא עם ערכה לפנים גם, שעובד על אינפרא אדום וגלי רדיו (יותר טוב מלייזר בהרבה). אחלה מכשיר!
הסתכלתי בגוגול על המכשיר הזה יותר (אני מאלה שמתלהבות ומחפשות כל דבר באינטרנט) אז מצאתי את האתר הזה של me שמביא יותר הסבר.
הסתכלתי בגוגול על המכשיר הזה יותר (אני מאלה שמתלהבות ומחפשות כל דבר באינטרנט) אז מצאתי את האתר הזה של me שמביא יותר הסבר.
שואל השאלה:
נשמע טוב
אבל כמה זה עולה ואיפע אפשר לקנות את זה?
נשמע טוב
אבל כמה זה עולה ואיפע אפשר לקנות את זה?
אנונימי
או אתה...:p
שואל השאלה:
אבל כתוב באתר שלהם שאסור לעשות מתחת לקו הלחיים
אבל כתוב באתר שלהם שאסור לעשות מתחת לקו הלחיים
אנונימי
גם לי יש את המכשיר ונכון שלגבות זה לא מתאים.
אבל מהלחיים ומטה זה מצויין וזה עושה את העבודה ומאוד נוח לשימוש.
אבל מהלחיים ומטה זה מצויין וזה עושה את העבודה ומאוד נוח לשימוש.
כן, היום אפשר להוריד שיער בכל המקומות בגוף
כן, אפשר
אני יודעת שיש היום מבצע על המכשיר בסופר פארם ואם יש לייף סטייל אז יש עוד הנחה על המכשיר. אם אני לא טועה זה עולה 1900 שח ומקבלים עוד מנורה נוספת, שזה מאוד משתלם. את יכולה לבדוק בעמוד שלהם בפייס, ככה אני גם יודעת:)