13 תשובות
בטח שזה אפשרי, ובכל דבר שתעשה יש את הסיכוי לדחייה אבל אם תוותר מראש אז זה יהיה בטוח לא אבל אם תנסה ותבדוק יש סיכוי שזה גם יהיה כן:) בהצלחה!
אני מאמינה שלא כולם דחו אותך.
וגם אם אתה חושב זה לא הגיוני מבחינת מספרים .
פשוט תשכח מכל הבנות שדחו אותך ופשוט אל תתבייש.
כל הגברים שמצליחים עם בנות התחילו מאלף דחיות, אל תקח את זה ללב, באיזשהו שלב שהוויב שלך יהיה נכון ותיצור משיכה אני חושב שהסיכוי שידחו אותך קצת יקטן. זה עניין של אופי ומשיכה, אפילו מראה לא משחק בזה תפקיד גדול מדי.
אנונימי
אף פעם אל תחשוב שכולן ידחו אותך, זאת פשוט חשיבה לא נכונה. ברגע שתשיג ביטחון עצמי עם בנות הכל יהיה לך יותר קל. אם קשה לך להתחיל איתן אתה תמיד יכול להתחיל בתור ידידות ואז לראות לאיפה זה ממשיך, אני אישית מעדיפה את הדרך הזאת:)
שואל השאלה:
אני לא מצליח להכיר אפילו ידידה... אבל הוייב שלי ממש גרוע בכללי, זה יכול להיות קשור לזה?
אנונימי
ברור שזה קשור לזה.. אתה חייב ללמוד להשתחרר עם בנות ולהבין שהמין השני זה לא אויב, כולם בני אדם
שואל השאלה:
והאמת שאצלי זה לא משתפר, זה דווקא להפך, זה רק נהיה יותר גרוע... אני מתחיל לאבד תקווה כבר
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שאני די רואה בהן בתור אויבות, מניסיון שלי כשניגשתי לא זכיתי לתגובות מדהימות בכלל אז די יש, לי פוביה מנשים....
אני כנראה מסוג האנשים שנועדו להישאר לבד לנצח
אנונימי
ממש לא! אם תמשיך לחשוב ככה באמת תהיה לבד, הכל תלוי בגישה שלך
במצב שלך הייתי מציעה לשחרר מהקטע של להתחיל עם בנות וקודם לעבוד על התקשורת שלך איתן, לפתח קשר בתור ידידות
תחשוב על זה כאילו אתה מדבר עם בן אדם רגיל בלי קשר למין שלו, כל פעם שאתה מרגיש שיש נושא שאתה רוצה לדבר עליו אבל מפחד להגיד או מתפדח, תעשה לעצמך בכוונה ותגיד את מה שרצית
ככה לאט לאט תלמד להשתחרר איתן
שואל השאלה:
אני כבר לבד
ואין לי אף ידידה ושום סמול טוק עם בת, כשאני מדבר עם בנים הם בדרך כללזורמים וחברותיים, אבל בנות ישר אנטי, מתרחקות או שממציאות לי תירוצים מפגרים שהן לא מדברות עם זרים או שאדבר איתן בפייס (מסננות כמובן)

אפילו מה השעה אני לא מסוגל לשאול....
אנונימי
שואל השאלה:
האמת אבל בכללי אני בן אדם מאוד מדורדר ובמצב נפשי רע... אני כבר איבדתי את הצפון בחיים לגמרי ולא יודע מה לעשות... בא לי לבכות
אנונימי
יש לזה קשר חזק לוויב שלך, אם אתה נראה כאילו אתה כועס או קרחון או אדיש או כאילו מישהו חייב לך משהו בחורות יסתכלו עלייך מוזר(למראה יש טיפה השפעה כאן קצת אבל האופי שלך יותר חזק אחרי השניות הראשונות). אם תבוא כמו בנאדם רגיל, חיוך קטן ותדבר בצורה נחמדה גם אם לא יזרמו איתך כנראה שלא יתייחסו אלייך גרוע מדי.. חלק יסתכלו עלייך מוזר או כמו אל חיזר פשוט כי מישהו ניגש אליהן משום מקום וזה לא כזה מוזר להגיב לזה עם מבט קצת מוזר אם לא שמו לב אלייך מקודם..
לגבי הפוביה מנשים, תכלס אני מבין אותך מאוד, גם לי יש בגלל משהו שקרה לי פעם. תעבוד על זה, אל תוותר, אם לא היה לי משהו בריאותי שעוצר אותי מלנסות גם אני הייתי עושה את זה(בעבר ניסיתי כמה פעמים לגשת לבנות..)
אנונימי
אתה יכול לבוא לפרטי?