11 תשובות
שחייה
ריצה
אופניים
כל אירובי בעיקרון
אירובי.
ויש תרגילים מסוימים באינטרנט או ביוטיוב שגם מראים לך איך לעשות.
לעלות מסת שריר או לרדת במשקל תלוי בתזונה אם תהיי במאזן קלורי שלילי לא תעלי מסת שריר ואת תרדי במשקל
אם את רוצה לשמר מסת שריר נוכחית ולא לרדת גם שריר בנוסף לשומן תצטרכי לחטב כלומר להיות במאזן קלורי שלילי להתאמן ולאכול מספיק חלבון כל אימון אירובי שורף קלוריות את יכול לרוץ לנסוע באופניים או לקפוץ בחבל אם את רוצה לרדת במשקל ולא לחטב אז פשוט תהיי במאזן קלורי שלילי תעשי רק אימוני אירובי ואל תגזימי
זה לא עובד ככה..
דיימון סלבטור צודק אבל יש לו קצת בעיות ניסוח.. אבל מה שהוא אמר בסהכ נכון
חחח מה זאת אומרת בעיות ניסוח? תתקן את מה שאתה לא מסכים איתו.
קצת ארוך אם אפרט הכל.. אבל דוגמא אחת זה כשכתבת שבשביל לשמר מסת שריר צריך לחטב, כלומר בנוסף לגירעון קלורי גם להתאמן

אנרת דברים נכונים
אבל לחטב זה להוריד אחוז שומן
וכדי שזה יקרה בדרך טובה בלי איבוד שריר צריך להתאמן ולהקפיד לאכול מספיק חלהון כמו שאמרת
כי היא אמרה איך לרדת במשקל אז עניתי ככה שבשביל לשמר מסת שריר(בעת הירידה במשקל) צריך לחטב.
הייתי מנסח אחרת אם זה לא היה בהקשר לשאלה.
אה אופס
עכשיו הבנתי למה התכוונת
תיקנתי

לעלות מסת שריר או לרדת במשקל תלוי בתזונה אם תהיי במאזן קלורי שלילי לא תעלי מסת שריר ואת תרדי במשקל
אם את רוצה לשמר מסת שריר נוכחית ולא לרדת גם שריר בנוסף לשומן תצטרכי לחטב, כלומר להיות במאזן קלורי שלילי. בנוסף את צריכה להתאמן ולאכול מספיק חלבון כל אימון אירובי שורף קלוריות את יכול לרוץ לנסוע באופניים או לקפוץ בחבל אם את רוצה לרדת במשקל ולא לחטב אז פשוט תהיי במאזן קלורי שלילי תעשי רק אימוני אירובי ואל תגזימי
צוות לעניין