13 תשובות
אני אוהב היפ הופ מהניינטיז, מה ששמת פה לא כזה ישן.
כן
מי לא get low
drop it like it hot
black and yellow
just a lil bit
all eyes on me של טופאק
smack that
my way
יש מלא גם של אמינם אני לא זוכר את כולם רוב האנשים גדלו על השירים האלה
שואל השאלה:
נכון אבל זה עדיין היפהופ נקי ולא הסוגי היפהופ \ראפ החדשים שיש בימינו כמו מאטל טראפ ראפ\ טראפ מאטל\אימו ראפ\אימו היפהופ וכאלה
=0
ההיפ הופ של היום הם סתם גרועים לעומת להיפ הופ הישנים שהם הכי טובים
ridin היה אחד מהאוהבים עליי
שואל השאלה:
לא חושב ככה
אוהב גם וגם
=0
כן אבל מעדיף dr dre
מת על זה,
ברור שכן
זה ממש לא היפ הופ ישן