13 תשובות
אני אוהב היפ הופ מהניינטיז, מה ששמת פה לא כזה ישן.
כן
כן
מי לא get low
drop it like it hot
black and yellow
just a lil bit
all eyes on me של טופאק
smack that
my way
יש מלא גם של אמינם אני לא זוכר את כולם רוב האנשים גדלו על השירים האלה
drop it like it hot
black and yellow
just a lil bit
all eyes on me של טופאק
smack that
my way
יש מלא גם של אמינם אני לא זוכר את כולם רוב האנשים גדלו על השירים האלה
שואל השאלה:
נכון אבל זה עדיין היפהופ נקי ולא הסוגי היפהופ \ראפ החדשים שיש בימינו כמו מאטל טראפ ראפ\ טראפ מאטל\אימו ראפ\אימו היפהופ וכאלה
נכון אבל זה עדיין היפהופ נקי ולא הסוגי היפהופ \ראפ החדשים שיש בימינו כמו מאטל טראפ ראפ\ טראפ מאטל\אימו ראפ\אימו היפהופ וכאלה
ההיפ הופ של היום הם סתם גרועים לעומת להיפ הופ הישנים שהם הכי טובים
ridin היה אחד מהאוהבים עליי
שואל השאלה:
לא חושב ככה
אוהב גם וגם
לא חושב ככה
אוהב גם וגם
כן אבל מעדיף dr dre
מת על זה,
ברור שכן
זה ממש לא היפ הופ ישן
באותו הנושא: