34 תשובות
וואו
רציני?
רציני?
באמת?
שואל השאלה:
כן
קצת אבל ירד
כן
קצת אבל ירד
אנונימית
לא הגיוני שירד שלג ברמת גן חח אני גר במטולה ולא היה פה..
מטולה זאת מושבה ממש בצפון ישראל.
וגם רמת גן בגובה נמוך אז אין סיכוי..
חח.
מטולה זאת מושבה ממש בצפון ישראל.
וגם רמת גן בגובה נמוך אז אין סיכוי..
חח.
שואל השאלה:
היה 4 מעלות ברמת גן מלפני שעה
היה 4 מעלות ברמת גן מלפני שעה
אנונימית
שלג יכול לרדת רק מ 0 מעלות ומתחת לזה..
אני במגמת גיאוגרפיה חח
אני במגמת גיאוגרפיה חח
שואל השאלה:
זה גם תלוי איפה
אפילו היה רשום באינטרנט 4 מעלות וקצת גשם
זה גם תלוי איפה
אפילו היה רשום באינטרנט 4 מעלות וקצת גשם
אנונימית
שואל השאלה:
היה...
אולי היה טיפה פחות מ-0 לרגע ואז ירד
היה...
אולי היה טיפה פחות מ-0 לרגע ואז ירד
אנונימית
מה שכתוב באינטרנט לא נכון לפעמים
ובכללי שלג יכול לרדת מ 0 מעלות ומטה.
ב4 מעלות יכול להיות ברד רך.
זה כנראה מה שראיתן
ובכללי שלג יכול לרדת מ 0 מעלות ומטה.
ב4 מעלות יכול להיות ברד רך.
זה כנראה מה שראיתן
אתן חייבות להפסיק עם הירוק בנות
שואל השאלה:
טוב סבבה -_-
טוב סבבה -_-
אנונימית
חחח
גבריאלה
צודקת
חחח
גבריאלה
צודקת
חחח
שואלת השאלה
לא צוחק עליך או משהו
אבל תקראי על שלג ואיך הוא נוצר ותראי שזה לא הגיוני חח.
לא צוחק עליך או משהו
אבל תקראי על שלג ואיך הוא נוצר ותראי שזה לא הגיוני חח.
שואל השאלה:
^מי שרשם שהוא במגמת גאוגרפיה
חח לומדים את זה בכיתה ג/ד ששלג זה מתחת ל-0 מעלות
^מי שרשם שהוא במגמת גאוגרפיה
חח לומדים את זה בכיתה ג/ד ששלג זה מתחת ל-0 מעלות
אנונימית
נו אז איך את אומרת שהיו 4 מעלות וירד שלג ??
שואל השאלה:
תקרא מה שרשמתי,יכול להיות שהיה רגע שהיה מתחת לאפס ואז ירד
תקרא מה שרשמתי,יכול להיות שהיה רגע שהיה מתחת לאפס ואז ירד
אנונימית
לא היה מתחת ל0 ברמת גן בשום סיכוי. אפילו לא לרגע.
פה במטולה היה 12 מעלות חח
וזה ממש צפון ויורד פה שלג כל שנה כמעט.
פה במטולה היה 12 מעלות חח
וזה ממש צפון ויורד פה שלג כל שנה כמעט.
לפני כמה שנים דווקא אמרו שירד שלג ברמת גן ובעוד כמה מקומות במרכז
( https://m.youtube.com/watch?v=8pfshzo4jsa)
אבל עכשיו לא נראלי
כי אני גר בפת, ואתמול הייתי ברג כל היום כמעט, ואין מזג אוויר של שלג במרכז...
( https://m.youtube.com/watch?v=8pfshzo4jsa)
אבל עכשיו לא נראלי
כי אני גר בפת, ואתמול הייתי ברג כל היום כמעט, ואין מזג אוויר של שלג במרכז...
לא ירד יחרטטנית נו
יותר מזה,מאז 1992 לא היה שלג ברמת גן.
שואל השאלה:
מלפני חמש שנים לא ירד גשם,פשוט ירד מלא ברד
מלפני חמש שנים לא ירד גשם,פשוט ירד מלא ברד
אנונימית
היה ב2013
כמו שאמרתי קודם...
יש קישור שם לסרטון...
וכל המדינה דברה על זה שנים ...
כמו שאמרתי קודם...
יש קישור שם לסרטון...
וכל המדינה דברה על זה שנים ...
הכוונה הייתה שלג פשוט המתקן שגיאות...
שואל השאלה:
תלחץ בצד על הוספת קישור כי אי אפשר להיכנס לסרטון
תלחץ בצד על הוספת קישור כי אי אפשר להיכנס לסרטון
אנונימית
שואל השאלה:
אה,אז יכול להיות ששכחתי
אני פשוט זוכרת שב-2013 היה המון ברד ואולי היה גם שלג
היה גם גושי ברד שהפילו עץ
אה,אז יכול להיות ששכחתי
אני פשוט זוכרת שב-2013 היה המון ברד ואולי היה גם שלג
היה גם גושי ברד שהפילו עץ
אנונימית
אה
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
אגב היה גם ב2007
אז זה לא בלתי הגיוני שכל כך תוקפים אותך
אבל במזג אוויר היום לא נראלי...
אז זה לא בלתי הגיוני שכל כך תוקפים אותך
אבל במזג אוויר היום לא נראלי...
שואל השאלה:
היה,גם צילמנו ובדקנו באינטרנט
היה,גם צילמנו ובדקנו באינטרנט
אנונימית
שואל השאלה:
היום הרבה יותר קר מאתמול...
היום הרבה יותר קר מאתמול...
אנונימית
זה לאא שלג מה שיש בסרטון זה גראופל(ברד רך,משקע היורד כברד ונערם כשלג) זה היה בעוד המון מקומות ככה וזה לא שלג! בדצמבר 2013 לא ירד שלג בהרים מתחת ל300 מטר .
אני זוכר שהיה ודיברו על זה בחדשות
אני אחפש לך קישור...
זה שלג...
אני אחפש לך קישור...
זה שלג...
זה לא! שלחי כתבה (לא יקרה כי זה לא היה)
באותו הנושא: