4 תשובות
תעשי מה שמתחשק לך למרות שזה יום שאמורים לחגוג.
ErO
אני לגמרי מבינה אותך, אני לא אוהבת את כל הבלגן הזה של ימי הולדת. בדר"כ אני לא עושה שום דבר מיוחד ביום ההולדת.
גם לחבר שלי יש בשבת חח..ומי שאוהב אותך ירצה מין הסתם לשמח אותך ולא להתעלם מימך..
אני מבינה אותך את צריכה יום של שקט דווקא ביום הולדת שלך גם לי יש ימים שאני צריכה שיעזבו אותי לבד כי אני צריכה קצת זמן לחשוב ולהיות עם עצמי ואת במקרה מזל קשת? כי אני כן