התחברות
הרשמה
אנונימית עם הציון 66 זה אחלה ציון לא ככה?
5 בדצמבר 2018, 23:07
ציונים
כיתה י'
חשבון
2 תשובות
לא ככה...
יש מקום להשתפר, סלילה שאני זבל של בנאדם.
מ
מממממפ
נחמד, אבל ממליץ לעלות את זה.
S
Shilo.
באותו הנושא:
קיבלתם בבגרות אחלה ציון- 92, אבל
מאיזה ציון זה נחשב ציון טוב לציון הגשה לבגרות בעברית?
הציון הסופי שכתוב באתר של משרד החינוך הוא הציון הסופי סופי של המקצוע הזה?
הציון המקסימלי במבחני IQ - מהו הציון הגבוה ביותר שניתן לקבל במבחן IQ?
איך אני משכנעת את ההורים שלי לעשות לי נטפליקס? יש לי אחלה ציונים וחברים וזה אבל הם פוחדים שאני כל הזמן אהיה בטלוויזיה
אוף... השקעתי כל השנה (מבחינה חברתית) ויש לי אחלה ציונים אבל לא קיבלתי תעודת הצטיינות (המשך בתיאור)
קיבלתי בבגרות בלשון ציון בחינה 48 ציון שנתי 60 וציון סופי 49 לא עברתי נכון?
הציון שמופיע תחת קטגוריה ציון בחינה זה הציון שקיבלנו בבגרות?
אם הציון בגרות הוא 58 והמגן 75 כמה זה הציון הסופי כולל 30 אחוז שהוא 60
נגיד הציון הסופי שלי כולל המגן והבגרות יוצא 87 , מעגלים את זה או שזה הציון ?
47 זה הציון מגן ו47 זה הציון הסופי, מה הציון בבגרות הפנימית?