5 תשובות
תנתקי קשר
תנתקי מה לעשות.. לא בכוח.
תנתקי קשר,
אם את נגעלת ממנו אין טעם שתדברי איתו.
מראה חיצוני זה חלק חשוב בפאזל ואי אפשר להתחמק מזה
אם את נגעלת ממנו אין טעם שתדברי איתו.
מראה חיצוני זה חלק חשוב בפאזל ואי אפשר להתחמק מזה
כן כי הכרתם לפני יומיים
תנתקי. למה להיות עם מישהו בכוח? עדיף בשבילו, שלא יפתח ציפיות ואז יפגע.
באותו הנושא: