8 תשובות
עזוב אל תסתבך סתם
שואל השאלה:
אם תופסים אותי זה כלא?
אם תופסים אותי זה כלא?
אנונימי
לא נראלי אבל למה לך לחטוף אפילו ריתוק על זה..
שואל השאלה:
מה הסיכוי שיתפסו אותי? אני נמצבא בבסיס קטן
מה הסיכוי שיתפסו אותי? אני נמצבא בבסיס קטן
אנונימי
בלי שטויות , זה צבא .
מישהו שלא צריך לראות שאתה מתעסק עם מחשב נייד ורואה זה הסוף שלך.
יכולים לתפוס אותך בלי קשר לזה שבסיס קטן .
מישהו שלא צריך לראות שאתה מתעסק עם מחשב נייד ורואה זה הסוף שלך.
יכולים לתפוס אותך בלי קשר לזה שבסיס קטן .
שואל השאלה:
זה חמישי שישי שבת אצלנו
זה חמישי שישי שבת אצלנו
אנונימי
מחר לא שבת
עדיף שלא
באותו הנושא: