5 תשובות
זה לא הרבה. די אל תעשי את זה לעצמך. את אכלת בסדר גמור. מותר להתפרע וגם לא התפרעת. כולה אוראו, כולה טוסט, סלט זה כלום בתכלס, ויאלה תהני מהחיים אל תאכלי את עצמך בגלל זה. מחר תאכלי יותר בריא. לא יקרה כלום
אנונימית
זה בסדר, מותר לך לחטוא קצת
זה לא כזה הרבה , את לא תשמיני
ומותר לך פעם בכמה זמן לאכול יותר
ומותר לך פעם בכמה זמן לאכול יותר
איך באלי פסטה וטוסט
תהני נשמה אני בדרך כבר להוריד הכל טחנתי כמו מטחנה