5 תשובות
אל תשלחי
אם לא דיבר איתך עד עכשיו הוא לא מעוניין יותר
אם לא דיבר איתך עד עכשיו הוא לא מעוניין יותר
אנונימית
אל תשלחי לו הודעה תתקשרי אליו ותדברו ואם אפשר תדברו על זה פנים מול פנים דברים כאלה לא הולכים בטלפון
תשלחי את
בלי יותר מידי משחקי אגו , שלחי לו ותדברו.
כן עדיף שתחכי
באותו הנושא: