10 תשובות
כי הם חתיכים.
אנונימי
כי הם גברים.
כי אתה גיי
גם אני הומו תן כיף.
אנונימי
שואל השאלה:
דווקא לא
אנונימי
כי הפאקינג קוביות שלהם
והלסת שלהם
והעיניים שלהם
והזרועות שלהם
והכתפיים שלהם
והשפתיים שלהם
אני אפסיק עכשיו לפני שאני מתחיל לבכות כי אני מתגעגע לחבר שלי
שואל השאלה:
אויי
למה שאלתי את השאלה הזאת
אנונימי
מחזק אותו^
את rap beef beep boop
אנונימי
שואל השאלה:
ואוו כמה גייז
לאיפה נפלתי
זה שאני חתיך לא בהכרח גיי
אנונימי
מי דיבר עלייך בכלל דיברתי על החבר שלי