2 תשובות
הייתי מתגברת.
הוא לא מתנהג בכבוד ולא נשמע שהוא מכבד אותך.
עדיף לך בלעדיו בעיניי.
הוא לא מתנהג בכבוד ולא נשמע שהוא מכבד אותך.
עדיף לך בלעדיו בעיניי.
פחח תעיפי אותו לקיבינימט
אנונימית
באותו הנושא: