8 תשובות
או שהן מסתלבטות או שהן אוהבות את מה שהן רואות
תלוי במבט , כנראה שחתיך..
חתיך
רוב הפעמים שאתה חתיך
.... אממ
מה?! זה שהן מסתכלות לא אומר כלום..
לא כל מבט זה מבט של אהבה אבל יש תלוי כמה פעמים מתי והקשר שלכם..
מה?! זה שהן מסתכלות לא אומר כלום..
לא כל מבט זה מבט של אהבה אבל יש תלוי כמה פעמים מתי והקשר שלכם..
תלוי. אם אני מסתכלת על אנשים זו לא תמיד אחת הסיבות האלה
תלוי באיזה מבט.
אם אני אבהה במישהו זה כי הוא חתיך
אם אני אבהה במישהו זה כי הוא חתיך
חתיך, במיוחד אם הן עם חברות שלהן..
באותו הנושא: