2 תשובות
תרמתי לאח שלי כליה
אנונימית
אני גרה ממש בדרום
נסעתי לצפון לבית חולים כי מישהו יקר לי אושפז שם
נסעתי לצפון לבית חולים כי מישהו יקר לי אושפז שם
באותו הנושא: