8 תשובות
אני אישית לא מתחברת לסגנון הזה אבל מניחה שבצבע שחור//לבן..
ErO
לא יפה בשום צבע לדעתי
מהמם אהבתי את שניהם
אמ לפי דעתי הוא מכוער אבל תעשי מה שבאלך יו נאו
פחות הטעם שלי אבל אם את אוהבת אז בכיף ובצבע כאמל
לא יפה אבל בצבע לבן או שחור
הוא נחמד ויפה הצבע כאמל
לא יפה לדעתי
~L~