3 תשובות
יש אבדות מציאות באותה תחנה שהלכת אליה פשוט לכי לשם תארי תתיק ויתנו לך רוב הסיכוים
בטח חשבו שזה חפץ חשוב ועכשיו בגללך מלא אנשים איחרו לעבודה ווהו :)
אנונימית
תפני לאבדות ומציאות של רכבת ישראל
באתר שלהם נראה לי יש אפשרות כזו