11 תשובות
אני תמיד עושה את זה זה יוצא ממש טוב
ברור
ברור אבל זה ימרח לך..: \
זה ימרח לך
כן:)
כשלא היה לי איילינר הייתי שמה ככה וזה נורא יפה:)
כשלא היה לי איילינר הייתי שמה ככה וזה נורא יפה:)
כן זה בסדר גמור רק תתאמני קצת לפני כי לפעמים זה לא יוצא אחיד בפעמים הראשונות
כן זה כמו איילנר, לא רואים שאת שמה עיפרון במקום איילנר, אני תמיד עושה את זה (:
כן..
אני לפעמים עושה ככה
אני לפעמים עושה ככה
אנונימי
כןאבל זה לא עמיד כמו איילינר..
כן פשוט יצא לך יותר יפה עם איילנר:)
באותו הנושא: