התחברות הרשמה

אוקיי חברים תענו דחוף

ישלי שעתיים פיזיקה ואז הביתה...להבריז או לא?
מצד אחד אין לי כוח ויש לי ככ הרבה דברים לסיים: עבודות הגשה וכו, מצד שני זה 2 חיסורים.
חשוב להגיד שאין לי הרבה חיסורים
3 בדצמבר 2018, 13:06
דחוףעצותפליז    
5 תשובות
גיל?
אנונימי
שואל השאלה:
15
~
~Santa the Satan~
שואל השאלה:
נו מהה תענוו
~
~Santa the Satan~
אל תבריזי. קצת קשה להשלים פיזיקה ועוד שעתיים זה ים חומר
U
ULTRAS GIRL ~
שואל השאלה:
too late..?
~
~Santa the Satan~
באותו הנושא:
אוקיי זה דחוף תענו פליז!!
תענו דחוף דחוף דחוף דחוף ותשפיעו!
אוקיי אז תענו בכנות ולא מקטע של מוסריות...
אני וחבר שלי... בבקשה תענו עזרה דחוף
דחוף דחוף דחוף דחוף קרה לי משהו ממש מוזר פליזז תענו
תענו דחוף דחוף דחוף דחוף
אוקיי חברים אני אשמח לשמוע את דעתכם אבל בבקשה תענו ברצינות.
דחוף מאוד מקרה של חיים ומוות - אוקיי אז אני ואמא שלי היינו
אוקיי זה די דחוף וזה בקשר לידיד/קראש שלי:
אוקיי אני חייב עזרה בבקשה תענו
אוקיי זה דחוף דחוף דחוף תכנסוו