3 תשובות
אתה זה הילד שמנגן חמש שעות ביום בשביל המגמה שלו! סחתיין אחי! בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
לא אחי, זה לא אני חח
לא אחי, זה לא אני חח
אנונימי
אה, וואלה... אני יודע רק לנגן על העצבים ;)
אנונימי
באותו הנושא: