19 תשובות
כן
אנונימית
כן... די מוזר...
לא, כל אחד וההעדפות שלו
שואל השאלה:
מי אתם אנשים רנדומליים
אנונימי
מאוד....
כן ומי שאומר שלא משקר.
כן, מאוד..
באיזה שהוא מקום גם טיפה מטריד
מה? חוטיני לגברים? מה מוזר בזה?
לא.נורמלי לחלוטין
לדעתי מוזר קצת
אבל תעשה מה שבראש שלך
כן מאוד
כן זה דיי מוזר. אנשים פה מתייפייפים, רוב הבנים לא לובשים חוטיני...
אנונימית
זה מוזר רצח אחי. אם מישהו יראה אותך עם זה פאדיחות
לא תהיה מי שאתה שים זין על אחרים בא לך לשים חוטיני ביג דיל מי ישמע כיאלו אתה הראשון יאלה אנשים תתקדמו מהתפיסה הצרה שלכם
ממש לא! כולה תחתונים.. תלבש מה שנוח לך ללבוש!